Tuesday, January 3, 2012

Selamat tahun baru 2012

Selamat tahun baru 2012. Biasanya bila masuk tahun baru kita bersemangat kan.
Tapi bagi saya permulaan tahun baru saya sangat menyedihkan.
hmmm... Diharapkan semua masalah yang saya alami akan cepat berakhir. Ujian dari Allah ini sungguh besar dan menjadi titik hitam dalam hidup saya.
Masalah apa? huhu segan nak diceritakan sebab akan memburukkan orang lain. Biarlah menjadi rahsia.

Cuma saya berharap tahun ini Allah tingkatkan kesabaran saya dalam melalui segala ujian. Dan Sesungguhnya saya takut menjadi orang yang sesat dari suruhan Allah dan menjadi orang yang mempunyai sifat Mazmumah.

Biarlah hidupku miskin duit tapi janganlah miskin iman. Biarlah rupaku hodoh tapi jangan hina dimata Allah. Biarlah orang bosan dengan aku tapi janganlah Allah murka padaku. Sesungguhnya hidup dan matiku hanyalah kerana Allah. Amin Ya Rabbal Alamin

1 comment:

  1. selamat tahun baru ;D

    jemput singgah sini :D

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/01/tip-sebelum-tidur.html

    ReplyDelete