Monday, October 10, 2011

Mencari Identiti Diri

Saya sekarang sedang mengalami krisis mencari identiti diri. Hahaha
Macam lawak pulak bila ditaip dan membacanya.
Mungkinkah anda pernah rasa apa yang saya rasa?
Ke aku sorang jer yang pelik cam gini? huhuhu

Apakah krisis yang merunsingkan diri saya?
1. I want to be a beautiful wife and hot mama but I want to cover my aurat as a muslimah.
2. I want to look pretty but at the same time I don't want to wear make up for most of the time.
3. I want to be like a woman who talk politely and always be patient in everything i do but at the same time I don't want to be somebody else mean I don't want to be hypocrit.
4. I want to exercise every day and had healthy meal to make sure I in healthy condition.
5. I want to start bussiness and generate side income for future investment.
6. I had an idol but I'm not sure I could be as strong and dilligent as she is.

Masa saya sekolah dulu pun saya pernah menghadapi krisis ni. And I decided I want to enjoy my teenage life. So dah kena pecat dari jadi pengawas kepada pelajar yang diawasi oleh warden kira jadi mawaslah hahaha
But, I'm not regret for that decision because I enjoy during that time and I still laughed for those momment yang nakal. heheeh

Mode: Jeles tengok perempuan yang tua (40-an) tapi pakai baju ketat dan sexy. Muka cantik dengan mekap dan bergaya dengan barangan yang mahal.

No comments:

Post a Comment